Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Jak odmítnout  

Posted by SomeoneCZ in

S jako Sabrina hraje trýznitelku, kterou se H jako Harvey snaží sbalit...


H: Ahoj, zajdeme na kafe?
S: Jasně. Jdi napřed a já pak nepřijdu.

H: Kde jsi byla celý můj život?
S: (pro starší) První polovinu jsem snad ani ještě nebyla na světě.
S: Ukrývala jsem se před tebou.

H: Ale no tak, přece jsme sem oba přišli ze stejného důvodu.
S: Jasně, sbalit tu nějaký kočky.

H: Jaké máš číslo?
S: Je v telefonním seznamu.
H: A tvoje jméno?
S: To je tam taky.

H: Neviděli jsme se už někde?
S: Viděli. A proto už tam nechodím.

H: Je to místo volné?
S: Určitě. A jestli si přisedneš, tak bude volné i to vedle.

H: Vidět tě nahou, zemřel bych šťastný.
S: Vidět tě nahého, asi bych umřela smíchy.

H: A která ty vlastně jsi?
S: No přece ta, která nechce.

H: Musím říct, že jsi nádherná. Úplně jsi mi vyrazila dech.
S: Tak už mi nic neříkej a bude to fajn.

H: Hej děvče, zpomal, ne tak rychle.
S: Nebojte stařečku, víc už toho nebude.

H: Ahoj, chtěl jsem tě sbalit, ale nenapadlo mě žádné oslovení.
S: To je dobrý, nech to tak.

H: Ahoj, potřeboval bych znát tvůj názor.
S: Ahoj, mám ráda muže, kteří dokážou myslet sami za sebe.

A závěrem dva bonusové, to kdybyste, milé dámy, vycestovaly za hranice všedních dnů.

H: I'd really like to get into your pants.
S: No, thanks. There’s already one asshole there.

H: Anything.
S: I like your approach, now let's see your departure.


Takže, abych zakončil ala guru,
vzhůru do ulic a trénujte;-)


Obrázek: William Robert Symonds – The Princess and the Frog

PS: Některé odpovědi jsem převzal, jiné vymyslel. Klidně hádejte které...

This entry was posted on Thursday, March 26, 2009 at 6:11 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 komentářů

doplnil bych:
(nejake prevzate, nejake z vlastni zkusenosti :)

H: anything
S: Shut the fuck up!

H: anything
S: Try it next door.

H: I´ll hang up you for a moment...
S: You won´t.

April 1, 2009 at 7:24 PM

H: Ahoj, potřeboval bych znát tvůj názor.
S: Ahoj, mám ráda muže, kteří dokážou myslet sami za sebe.

Tohle se mi moc nezdá. Respektive to, že bych rád znal její názor ("potřeboval" bych nahradil lepším "zajímal by mě") snad znamená, že nemám vlastní ? Blbost. Tenhle odpal se dá v pohodě returnovat...

Damien

April 3, 2009 at 11:18 AM

Tak teď nevím jestli je SomeoneCZ muž nebo žena :-)
Typoval jsem že muž, ale nepřijde mi moc racionální vymýšlet cokoliv co může být použito proti tvůrci samotnému a tvůrce to sám pravděpodobně nikdy nepoužije.
Adam
P.S:předpokládám kritiku za naprosto nekorektní úvahu, že by dané věty mohly vůbec kdy být použity proti autorovi.

August 26, 2009 at 1:37 PM

Ale ne, ona je to korektní úvaha. Nebyly by použity spíše z toho důvodu, že by k zahájení rozhovoru použil úplně jinou větu.

Konspiračně - ještě bych jako muž mohl publikovat takové návody právě proto, že bych znal další odpověď, kterou bych jí dostal :-) Přičemž bych výsledný dojem mohl dále umocnit vymyšlenou historkou fiktivní autorky, kde bych jako skutečný prezentoval nějaký paranormální jev - např. sbalení, které se nikdy neodehrálo. Či-li, přesvědčit je, aby hrály mou hru, aby na to šly podle mého návodu, kde já bych měl větší šance být o krok napřed. Jenže s takovým přístupem bych, hádám, oblbnul spíše čtenáře, než potencionální balené cíle :-)

Pravdou totiž je, že uvedené je jen pro pobavení. A kdo se s tím neumí vyrovnat, ať to raději nečte :-) Dokud dokážu brát odmítnutí s nadhledem, jsem v pohodě.

Ohledně iracionality - pokud chce, pomůže a je jedno, kolik zná takových frází. V takovém případě je zbytečné bát se toho, co nepřijde;-)

August 26, 2009 at 2:22 PM

Post a Comment