Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Když se jí nechce do vztahu  

Posted by SomeoneCZ in ,

Ahoj,

Do nedávna jsem s nikým nechodil, nikoho nelíbal a sex to samé. Před nedávnem jsem potkal dívku. Měli jsme dvě schůzky. Já jsem se po první schůzce do ní zamiloval - teda snad je to láska. Chci se zeptat, na druhé schůzce jsme se chvíli drželi za ruce, když jsem ji doprovázel domů. Ani na jedné schůzce jsme se nepolíbili. Nevím, ale prostě jsem si nevšiml žádného náznaku. A proto se Tě ptám, jestli to nebyla chyba a zda se ji mám na další schůzce pokusit políbit. Napadlo mě, zeptat se jí, jestli mohu – nevím možná jsem to někde četl, nebo viděl.

Rád bych se tě zeptal jak si mám vyložit, když se mě na třetí schůzce ptala na vztahy – popravdě jsem jí odpověděl. Ona se přiznala k jednomu delšímu vztahu a řekla, že teď dlouhodobý vztah nechce, že by jsme byli kamarádi, ale hned mě pozvala na další schůzku.

Díky za odpověď,
Tonda, který by ji nerad ztratil



Ahoj Tondo,

Je normální, že jsi z prvních rande nadšený, zejména, jsi-li spokojený s jejich průběhem. Co Ti však zatím chybí, je perspektiva. Dvě rande jsou příliš krátká doba, než abys mohl mluvit o vztahu. Pravda, touhle dobou už sice můžeš být zamilovaný, ale to není důvod, nechat se unést emocemi. Právě jejich vlivem se dělají rozhodnutí, která Tě ve svém důsledku stojí kvalitní vztah se slečnou Správnou.

Polibek je efektivní nástroj, jak zjistit, jestli ji fyzicky přitahuješ. Pokud ne, nemůže o Tebe mít kladný zájem. Je lépe to zjistit hned na začátku, dokud ještě o nic nejde, než učinit trpký objev v době, když už Ti na ní více záleží a bolí to o to víc. Z řeči těla si můžeš všimnout známek fyzické přitažlivosti už před samotným polibkem, ale také nemusíš. Proto ji vždy zkus políbit. V nejhorším případě Ti uhne, ale budeš mít jasno. Až si na některém dalším, prvním rande budeš naprosto jistý její vysokým zájmem o Tebe, můžeš odložit polibek až na druhé rande a nechat ji „zmírat touhou po polibku“. Ale to má v Tvém případě ještě čas. Proto ji vždy zkus políbit na závěr prvního rande. Bez ptaní – ukaž jí sebedůvěru.

Pokud ji nepolíbíš příliš dlouho, snadno si to vyloží jako nezájem z Tvé strany a odepíše Tě. Držení za ruce byl signál, že se jí po fyzické stránce líbíš. Ale chyběl tomu právě polibek.

Otázka na vztahy je osobní a jako taková by měla značit kladný zájem. Značit, ne zaručovat. Buď se ptá, protože Tě testuje, anebo hledá něco, čím by zaobalila své sdělení, že nemá zájem. Nevím, která varianta to v Tvém případě byla, ale jedno je jisté – po Tvé odpovědi už zájem neměla. Kdyby ano, nebude vylučovat dlouhodobý vztah. Čím větší zájem má, tím více chce s Tebou být. Ona udělala opak – formálně to stočila do roviny kamarádství.

Odpověď na Tvé předchozí vztahy by měla pravdivá, ale v prvé řadě by jsi neměl sdělovat žádné podrobnosti. Zůstaň o obecných faktů – třeba, že jsi s ní a nechceš žít v minulosti. Ona ve skutečnosti nechce poslouchat, jak se Ti nedařilo – tj. stěžovat si na život. Tak to nedělej a zůstane s Tebou déle.

Je smutné, že Ti hned na to navrhla další schůzku. Tomu se říká vzbuzování planých nadějí. Když Ti řekla „nechci dlouhodobý vztah“, „zapomněla“ dodat „s Tebou“. A v tom by měla pravdu. Pokud Ti vyhovuje jako kamarádka, může být. Ale dlouhodobý vztah z toho už opravdu nebude, má-li kvality slečny Správné. Jiná, než Správná, za to nestojí, takže – poohlédni se raději jinde. To je to nejlepší, co pro sebe v tuto chvíli můžeš udělat.

Jakmile použije slovo kamarád, jsi venku ze hry.


SomeoneCZ

This entry was posted on Wednesday, November 7, 2007 at 5:40 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentářů

Post a Comment