Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Ano pánové, jsme perfektní  

Posted by SomeoneCZ

Protože:

  • Neplešatíme
  • Máme mezinárodní den
  • Můžeme používat jak růžovou, tak modrou barvu
  • Vždy víme, že dítko je moje
    • Jsme-li zrazeny, jsme oběťmi
    • Zrazujeme-li my, jsou to paroháči
  • Máme přednost při potápění lodi
  • Mezi rukojmími nás osvobozují jako první
  • Neplatíme útratu

Pošli to všem perfektním ženám. A mužům, o kterých si myslíš, že jsou schopni to pochopit.

Sice neposílám, ale třeba si to přečtou muži, kteří pochopí;-)


PS: Slečna Správná může takovým vtipem testovat, tj. záměrně, vaše sebeovládání – zda dokážete zůstat nad věcí. Jenom nečekejte, že s tím jakákoliv bude chtít něco dělat.

Obrázek: Ne Madam Ala Bundy.

This entry was posted on Friday, May 2, 2008 at 11:45 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 komentářů

Já jsem taky perfektní! Jsem perfektní osmadvacetiletý plačící dítě. :-D Someone, máš pravdu, ostatně jako vždycky. ;-)

December 29, 2015 at 3:54 PM

Mám trochu zpoždění, říkala jsem, že jsem osmadvacetiletý dítě, ne? Vše nejlepší do nového roku 2016. :'-(

January 2, 2016 at 2:07 PM

Post a Comment