Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Supersvůdník aneb trocha filozofie nad takovým údělem  

Posted by SomeoneCZ

Ptáte-li se mne, co pro mě znamená být někým, koho považujete za supersvůdníka, pak odpovídám, že to pro mě zanamená uvažovat o věcech jinak, než ostatní. Na hlubší pochopení je třeba si přečíst celý blog, ale pro první zamyšlení vám dávám k dispozici následující přehled mých názorů (jako doporučení pro ostatní a jako komentáře k tomu, co bylo na scéně v daném období tak populární, že si to komentář zasloužilo); setříděno podle data publikování:

Jo, jak kdysi kdosi napsal na SD.cz, i holky jsou jenom lidi a prdí stejně jako kluci, tak není důvod z nich dělat super modlu. Prostě, víc pro mě znamená mít možnost pracovat a odkázat vás na objektivní informace, než vytvářet image supersvůdníka pro hlupáky, kterým je jedno, odkud se informace berou.

Prostě mám rád inteligentní čtenáře,
jejichž názor si nemůžu koupit manipulací.

This entry was posted on Thursday, August 5, 2010 at 4:29 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 komentářů

Zeptám se, šlo tady vždycky o to najít slečnu správnou?Kdysi jsem přestal chodit na zdejší fórum a vlastně i stránky, protože tady převládl názorový trend udávaný nejmenovaným člověkem (říkejme mu třeba Stalin ;) ), který se de facto neustále "chlubil" jak někde sbalil nějakou rádodajku a považoval to za "dobrý návod".On samotný a ostatní kolem něj podlehli kouzlu jeho "supersvůdníka".Platí to i nadále?

August 5, 2010 at 8:08 PM

Jestli šlo o to najít si slečnu Správnou... tak někomu určitě:-)

Efekt návodu, jak rychle sbalit nějakou, která mi rychle dá, je něco, co vždy bude mít přitažlivost - alespoň na začátku, než si lidé uvědomí, že o to jim vlastně nejde. To nemá smysl zakazovat a faktem je, že náhled do toho, jak to probíhá, může být přínosný i pro hledání slečny Správné. Tedy, pokud si člověk zachová odstup nenechá se tím pohltit - viz článek o morálce.

Ohledně udávání trendu na fóru, AFAIK dotyčný zavhrnul sdělování návodů po Internetu. Na druhou stranu mi objektivně jde i o to, aby TZ odpovídala skutečnosti a že ji použil k tomu, aby dosáhl sexu v krátké době, tak mi poskytnul taková data o TZ, která jsem třeba ani kvůli své Správné neměl chuť osobně sbírat. Či-li jsem to ani nevnímal tak, že by udával trend, ale že psal o čem byla v té době poptávka. Své návody tam má v extra sekci a obsah fóra se odvíjí podle toho, na co se kdo zeptá.

No, a mimo jiné, fórum jsem před nějakou dobou zpřehlednil rozdělením do různých kategorií. Ale to už jsi asi viděl sám:-) Když ho tak namátkově kontroluji, bývá tam tak 5-6 návštěvníků, kteří si čtou a neptají se. Tak předpokládám, že informace jsou přehledně setříděné a fórum spíš plní funkci knowledge-knihovny, kde je možné se případně zeptat. Takže takhle teď nějak vypadá trend fóra.

August 6, 2010 at 3:54 PM

Hi, I have an question... You're still count on that women are automat (technically spoken). What if they're not, and your premises is not real to the reflection of the reality?

August 11, 2010 at 12:57 AM

Having it said veeeeeeeeeery very simply, yes. If any of used premises is shown not to hold, I'll abandon it and update the theory accordingly.

PS: Based on a lot of previous attempts, I encourage anyone to get a precise understanding of what I mean first, prior claiming any premise or conclusion as not holding.

August 11, 2010 at 5:13 PM

Post a Comment