Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Jak jsem byl na Wikipedii  

Posted by SomeoneCZ in

Bylo nebylo, blog SomeoneCZ se stal natolik populární, až se dostal na Wikipedii. Ale to už bylo nějaký ten pátek zpátky. Až do 3.11., to došlo k editačnímu zásahu.

Jelikož jsem ani nedokázal vyluštit, jak je možné považovat svadeni.cz za blog, tak jsem se podíval na IP adresu onoho editora.

Říkal jsem si, kdyby mě jenom neměl rád, tak odkaz na můj blog smaže. Kdyby chěl korektně propagovat Svádění.cz, co mu bránilo ho tam jen tak připsat?

Update z 13:30

This entry was posted on Monday, November 23, 2009 at 11:56 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 komentářů

Vřele děkuji autorovi za úpravu, neboť jsem díky jeho zásahu právě vyhrál 2 litry piva. :)

November 25, 2009 at 7:10 PM

Vidíš, čoveče. To Ti gratuluju. Se mnou se nikdo nevsadil, jestli 'kdosi', teď už z jiné adresy, přesune odkaz na Svadeni na první příčku, jen co budu mít na blogu návštěvu z Holomóce:)

Na druhou stranu, z historie stránky je vidět, že mě tam připsali po zásluze, zatímco Svadeni jsem (už zase) obstaral traffic já;)

Akorát se nemůžu zbavit dojmu, že Svadeni kdysi bylo na adresním rozsahu přiděleném stejnému ISP, kterému je přidělen adresní rozsah, ze kterého byl obstarán onen přesun na první příčku. Faktem je, že kdybych ho považoval za ISP velikosti UPC, O2, nebo T-Mobile, tak se mi to ani nevybavilo.

November 26, 2009 at 11:38 AM

Post a Comment