Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Případ "Veterinářka"  

Posted by SomeoneCZ in

Aneb "One Man Show - prohrané bitvy, vítězná válka, díl druhý" od generalissima.

Čaj jsem dosud nestačil přelít. "Půjdu se osprchovat s tebou..." hlesne a mě spadla brada poprvé. Nečekal jsem to a cítím, že trochu spadl řemen. Byl jsem vyhozen z konceptu. Chci ji pomalu něžně svlékat, ale ještě dříve než se jí dotknu, je již svlečená a dívá se na mne s rozšířenými zorničkami.

Tak to mě spadla brada podruhé. Ještě chvíli a bude z toho další díl filmu „Jsem nesmělý, ale léčím se“. Tentokráte ne s Pierrem Richardem, ale se mnou. Už vidím, jak se mě diváci vděčně smějí a volají: "Já toho chlápka vážně nechápu... :-)" Svlékám se také a jdeme do sprchy.

Je opravdu moc pěkná a místo toho, abych byl vzrušen, jsem totálně zasekaný na všech úrovních. Místo toho, abych jí omýval rukama, dělám to žínkou. Nějak se jí nemohu dotýkat, všechno mi vzala. Potěchu dobývání, svlékání, postupného vzrušování – tohle je na mne moc rychle.

Už začínám chápat dívky, které mě někdy říkaly: „Je to na mne moc rychle“. Je možné, že zažívaly naprosto stejné pocity, jako teď já. Už to chápu. Snad se zvolní tempo. Anebo, co se pomilovat už ve sprchovém koutě? Ani náhodou, spadl řemen a to zcela :-) Mno, půjdeme do postele, tam to snad bude lepší...

Čtěte dál

This entry was posted on Wednesday, July 2, 2008 at 2:41 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentářů

Post a Comment