Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Kdy ho pozve na rande?  

Posted by SomeoneCZ in ,

Dobrý den,

sem tam si přečtu Vaše články a musím říct, že se tam občas najdou zajímavý rady a nápady. Ale to není důvod proč Vám píšu. Obracím se na Vás s prosbou o radu. Podle Vašich příspěvků usuzuji, že jste ten, kdo by mě mohl teoreticky pomoct nebo spíš posunout se dopředu. Věc se má asi takhle:

Je mi 20, mám za sebou jeden partnerský vztah, vcelku dlouhodobý, a několik, jak se říká, úletů. Je to asi měsíc, co sem objevil svojí novou favoritku, které je 22. Seznámili jsme se na jedné akci – řekla si o kontakt a já jí ho dal. Během týdne jsme si vyměnili pár smsek a sešli se na první schůzce, která trvala asi hodinku. Klasický začátek a postupný oťukávání, jak to u mě bývá zvykem. Měl sem pocit, že z toho zrovna nadšená nebyla, i když mě několikrát děkovala za pozvání. Byl sem totiž dost fyzicky vyčerpaný a nedokázal jsem se srovnat ani po dvou kávách. No, prostě standardní konverzace. Lichotkami jsem neplýtval – v podstatě jsem jí ani nepochválil její image, i když ona mě jo.

Následovala asi týdenní odmlka (ne že bych se divil). Potom sem jí napsal, že bych jí rád viděl, což mi odpověděla taky s tím, že neví kdy, že toho má moc. Říkám si, posílá mě doprd..., skoro se ani nedivím - navrhoval jsem ještě asi dva nebo tři termíny a na ten poslední se chytla.

Celou dobu sem měl v palici „snaž se vole, stojí to za to“. Ráno, protože byla sobota, koupím růžičku a k večeru vyrazím. Vyzvedl jsem ji z práce, jak jsme se domluvili, a pozval ji do pizzerie. Na závěr večera jsem jí předal kytku, kvůli který mě málem udělala v autě hlavou díru do stropu. Prostě měla radost, zase několikrát děkovala za krásný večer, a že jí překvapuji čím dál víc. Rozloučili jsme se několika pusami. Kdybych měl jít do detailů, tak většina od ní. Druhý den mě psala smsku, že ještě jednou děkuje za velmi příjemný večer a že jsem ji strašně potěšil, že přiznává, že se jí to ještě nestalo.

Můj osobní pocit je takový, že je to fajn holka – asi nejlepší z těch, které jsem potkal. Prostě i když jsem s ní strávil jen pár hodin, mám ten dojem. Tak a teď přicházím k otázce co dál? Můj plán je následující: já jí pozval v podstatě dvakrát, takže si říkám, že teď je řada na ní, anebo, když se tak do 3-4 dnů neozve, tak budu muset já. A to je právě ten problém kvůli, kterému Vás prosím o radu – co dál?

Předem díky za rady a názory
Honza, který chce vědět, kdy ho pozve ona



Ahoj Honzo,

už začátkem je vidět, že měla kladný zájem – sama po Tobě chtěla kontakt. Jenom doufám, že s smskami začala ona sama a že jsi si s ní nesmskoval až příliš. Nicméně, šla na rande, i když bylo jenom hodinové. Když se oba dva bavíte, hodina uteče jako nic. Je otázkou, z čeho nebyla nadšená – z přílišného oťukávání, nebo byla na vině Tvá únava? Každý má právo být někdy unavený, ale snaž se to nechat na jindy než na rande, zejména na první. Nicméně, i tak Ti složila kompliment – známka kladného zájmu.

Ač jí po prvním rande zbyl kladný zájem, byl nižší, než se kterým na něj šla. Jak to můžu vědět? Týden trvající rádiový klid. Nejprve chtěla kontakt, pak přišly smsky a teď týden klid. Když jsi to týden vydržel, zřejmě je před tím začala posílat ona.

Co měla znamenat smska, že by jsi ji rád viděl? Telefon je tu od toho, abys jí zavolal a pozval na rande – není tu proto, abys s ní vedl dopisovou konverzaci. Psané slovo tvoří pouhých 10% celé zprávy, hlas 40% a zbytek řeč těla.

Stejně tak přehnané navrhování náhradních termínů – dělá to z Tebe zoufalce. Když nechce, tak nechce. Sama měla udělat konkrétní protinávrh.

A co ta kytka? Šla na rande kvůli Tobě, nebo kvůli dárku? Pokud jsi vtipný a zábavný gentleman, tak si ji nemusíš kupovat. Jistě, dárek, sem tam, ano. Ale už na druhém rande? Příliš brzo. Jak jsi mohl vědět, že si to nevyloží jako pokus si ji koupit? Nemohl. Měl jsi štěstí. Anebo jsi udělal spoustu jiných věcí správně. A na to bych sázel já. Všimni si – tentokrát žádná únava a boduješ daleko více, než na prvním rande. Už jenom četnost polibků, zejména těch z její strany, to dokazuje. Tentokrát si odnesla větší zájem, než se kterým přišla. A vzhledem k smsce následujícího dne můžeme říci významně větší.

I když tam byly chyby, zatím převažuje většina správně udělaných věcí. Takže zatím má stále kladný zájem.

Bohužel, v Tvých dalších úvahách už získali vedení emoce nad rozumem. Jak už po 14 dnech můžeš vědět, že je to ta nejlepší holka, kterou jsi kdy potkal? Připisuješ jí kredit příliš brzy, aniž by si ho zasloužila.

Týden jsi to vydržel, a teď aby se ozvala už po 3-4 dnech? Trochu brzo ne? Využij té týdenní pauzy a začni sám dělat cca týdenní pauzy. Pokud má kladný zájem, tak na Tebe nezapomene. Co víc, dáš jí větší příležitost, aby se jednou ozvala sama od sebe a tím riskovala odmítnutí. Což ve svém důsledku zvýší její zájem o Tebe. Nebude chtít jen tak zahodit něco, kvůli čemu riskovala.

Další věc je její výchova. Pokud je ze staré školy, bude čekat, až ji pozveš. Když to vzdáš, pozve ji někdo jiný. Musíš mít trpělivost a počkat poněkud déle, než Tě sama začne zvát na rande. Strategie „já zval dvakrát, teď ty“ by vůbec nemusela slavit úspěch. A to naprosto zbytečně.

Čekej příliš brzy, že Tě pozve, a můžeš ji zbytečně ztratit.


SomeoneCZ

This entry was posted on Friday, February 1, 2008 at 10:45 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 komentářů

Ahoj, napíše nám autor dopisu, jak to dopadlo?

January 10, 2009 at 8:47 PM

:-DD Teď se směju jako můj učitel literatury z gymplu. Ten taky vždycky věděl, čemu se směje, jen on sám. Anebo to nevěděl ani on. :-)

July 17, 2012 at 11:04 PM

Hehe, dala mu najevo zájem a už mu přijde "nejlepší". No, taky jsem to zažíval. Teď je ze mne cynik :D

October 25, 2012 at 11:43 PM

Post a Comment