Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Prohrané bitvy, vítězná válka  

Posted by SomeoneCZ in

O tři měsíce dříve..

Poklid změnilo uvědomění, že vůbec neumím oslovit ženu v terénu. Ulice, městská hromadná doprava, vlaky, autobusy, obchodní centra, apod. Jsem pražák – klasika – vytáhnu si knížku, spím, nebo čumím do blba:-)

To se změnilo. Během 3 měsíců jsem začal více a více oslovovat ženy právě v MHD, ve vlacích, autobusech a ve frontách. Vcelku jednoduché - tak trochu „nastrčené“ situace. Prostě se na něco čeká a rozhovor nějak přijde - nějak plyne svým životem. Pokud je dobrý opener/otvírák hovoru, je to pro mne již za vodou.


Před třemi týdny

Získal jsem bleskově telefonní číslo, za dříve naprosto pro mne nepřijatelných podmínek. Totálně narvaný metro, já vracejíc se z práce, unavenej, nemocnej, blbě jsem mluvil a slyšel.. - ale vidím kousek ode mne slečnu, jak "vlaje" bez držení. Okamžitě jsem jí řekl, ať se mě chytí za ruku (tou jsem ještě držel těžký batoh). Vysílala jasné signály zájmu a držela se mě až na konec cesty :-)

Úspěch se dostavil - byla totálně nadšená. Málem přejela vlastní stanici. Ještě jsem jí blahosklonně vybídl: "Nastal Váš čas...":-) Vystoupila a ještě se za mnou vícekrát ohlédla. Ale... Nechvalme dne před večerem...


Dnes

Plnou verzi najdete na fóru...

This entry was posted on Thursday, March 20, 2008 at 1:41 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentářů

Post a Comment