Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Kdy už přijde ta pravá?  

Posted by SomeoneCZ in ,

Ahoj,

je mi 19 a mám zásadní problém - nemůžu navázat bližší vztah s holkou. Jak jsem se doslechl, nebo mi to přímo několik žen řeklo, spousta holek a žen o mě říká, že jsem sexy a přitažlivý. A stejně tak slýchávám, že se o mě dívky baví a rozebírají mě. K ženám se vždy chovám s úctou a mile. Dbám na svůj vzhled i projev.

Vždy, když mi nějaká padne do oka, zajímám se o ni a jakmile se dostanu dál, kdy projeví zájem i ona, můj opadne a najednou mi přijde obyčejná. Tohle se mi stalo nejméně popáté. Taktéž, když nějaká sama od sebe jeví zájem o mě, stane se pro mě nepřitažlivou (řekl bych, že o mě mají zájem obyčejné holky). Ale já obyčejnou nechci – chci svojí princeznu, pro kterou bych byl schopen čehokoliv a které bych snesl modré z nebe. Nějakou, se kterou budu ladit jak navenek, tak vnitřně.

Dříve, dejme tomu před dvěma lety jsem oslovil 3-5 dívek měsíčně. Od té doby jsem si dal dohromady, koho hledám a co od dotyčné čekám. Část toho se dá poznat během 5minutové konverzace. Jsem dost náročný a právě zde je kámen úrazu.

Se spoustou dívek se třeba rád zastavím se na kus řeči, ale víc nic. Prostě jsou pro mě neatraktivní, ať už vzhledově nebo např. příliš rozdílnými názory, způsobem života a také občas přáteli (např. mě absolutně odradí holka, co kouří, hulí, chlastá a nebo nedejbože fetuje, nebo se s takovými lidmi stýká). Možná hledám slečnu Správnou, ale tím Správným, pro mě nepopsatelným způsobem. Musí to mít hlavně uvnitř a v hlavě všechno srovnané a taky, abych se za ni nemusel stydět. Když si "vyhlídnu" nějakou, která by potenciálně mohla vyhovovat, ostatní mě přestanou zajímajít. Buď pak něco pokazím já, nebo se mi postupem času znelíbí. Tak se dostáváme k jedné slečně za měsíc až dva.

Jedno rande, které mě asi nejvíce ranilo Ti sem vylíčím. Dodnes si to vyčítám, jak jsem byl naivní a příliš jistý.

Ve škole jsem si "vyhlídl" jednu na pohled perfektní slečnu a řekl jsem si, že ji musím poznat, ať se děje, co se děje. Nejdřív jsem se jednoho jejího známého zeptal na jeho názor na ni. Byl jsem mile překvapen. O to více mě to povzbudilo k nějakému činu. Vytipoval jsem si, kdy chodí ze školy sama a jelikož bydlí nedaleko ode mě, "náhodou" jsem měl cestou kolem a nabídl jí odvoz. Usmála se a přijala. Řekl jsem, že si cestou potřebuju jen něco nakoupit, abych získal čas více ji poznat. Neměla nic proti a šla se mnou. Jelikož jsme se znali jen od vidění, tak jsem se představil a konečně zjistil její jméno.

Bavili jsme se o škole a takových těch obecných tématech, co ráda dělá atp. Všechno bylo fajn, odvezl jsem jí domů a při loučení jsem ji požádal o telefon. Řekla, že ho má rozbitý (což mi přišlo jako výmluva), ale v zápětí mi nabídla svoje ICQ, které jsem přijal. Na pobídku, ať si ho někam zapíši, jsem odpověděl, že není třeba, že si ho budu pamatovat. Rozloučili jsme se a pro jistotu jsem si ihned její ICQ zapsal do telefonu.

Dva dny na to (pátek), jsem si ji přidal do kontaktů a napsal jí. Řekl jsem jí, o koho jde. Klábosili jsme asi 2 hodiny a když řekla, že bude muset jít, udělal jsem první chybu, o které jsem tenkrát nevěděl a pozval jí na schůzku, jen tak se projít. Zeptal jsem se jí na sobotní plán.
Samozřejmě už něco měla, ale kupodivu mi hodila protinávrh na neděli po obědě. Souhlasil jsem, domluvili jsme si čas i místo setkání a já se těšil.

Celý víkend jsem myslel na nadcházející rande a byl trošku v nejistotě. Na ICQ do té doby nebyla, neměl jsem na ni číslo a bál jsem se, že nepřijde. Přišla (14:00), dokonce na mě pár minut čekala, vypadalo to nadějně. Obešli jsme pár bloků a zase si povídali o běžných věcech, co nového, co dělala včera atp.

Když jsme došli zpět na místo setkání, nastala otázka, kudy teď. Mě to bylo jedno a jí (podle toho, co říkala) také. Tak jsme tedy šli podél řeky, dál a dál a stále si povídali. Začalo pršet a tak jsme se schovali pod střechu, že to přečkáme. Pořád jsme si povídali a jelikož je dost upovídaná, vůbec jsem neměl problém s komunikací, jako u většiny případů. Vyprávěla mi, že jí připomínám jejího oblíbeného herce z Přátel a že jsem mu šíleně podobný (což hrálo také v můj prospěch). Připomínal jsem jí Rosse.

Přestalo pršet a já nabídl 2 varianty: buď půjdeme zpět (cca 2-3km od jejího domu) a nebo půjdeme do na druhou stranu do hypermarketu (vzdáleného další 4km cesty) koupit něco na zub a na chvilku se posadit. Vybrala si druhou variantu s tím, že má chuť na čokoládu, kterou mimochodem miluji. Řekl jsem si paráda, než tam dojdeme, mám spoustu času. S ubíhajícím časem jsme se dostávali k jiným tématům, než je škola, počasí atp. Bavili jsme se o různých zážitcích, snech a přáních (s tím jsem začal já).

Cestou jsme potkali jejího bývalého, kterého s úsměvem pozdravila a šli jsme dál. Došli jsme do marketu (cca v 16hod.), poseděli, pokecali, koupil jsem nám čokoládu a pití a opět jsem jí nabídl, že můžeme jet busem, nebo jít zase pěšky. Chtěla pěšky, když je tak krásné počasí (super, řekl jsem si).

Tak jsme tedy šli, začali jsme se bavit obecně o nás dvou, několikrát mi opakovala, jak je jí se mnou krásně a že jí přijde, jako bychom se znali léta, kde jsem udělal další zásadní chybu a řekl: "Mě taky". Poté mě nenapadlo nic trapnějšího, než: "Ukaž ruku", podala mi jí, trošku jsem ji zalechtal a vzal jsem jí za ni. Drželi jsme se zbytek cesty a vyprávěli si.

K jejímu domu jsme došli kolem 18hod. Maminka jí říkala, aby už šla domů, sama se s ní domluvila, že vyvenčí psa a skočí nakoupit. Tak jsme tedy šli, teď už bez držení.

Další amatérská chyba, ze které se vyklubal gigant byla, že jsem se jí zeptal na další rande. Odpověděla, že neví a když už se chýlilo k večeru (20hod), odnesla nákup a psa a šla na chvíli ven. Byli jsme spolu další hodinu, kdy jsme se dostali i na intimnější záležitosti, jako je sex.

Když už jí prozváněla maminka, otočili jsme to a šli jsme k jejímu domu. Vyhodil jsem žvýkačku, aby nepřekážela a když jsem si všiml, že udělala to samé, při loučení jsem jí políbil. Byl to dlouhý a vášnivý francouzský polibek, který skončil něžným objetím. Rozloučili jsme se a já celý šťastný z toho, jak to mám v kapse, jsem jí ten samý večer psal, jaký to bylo super a kdy se sejdeme znovu (jak idiot). Napsala, že neví a že už musí....

Další den byla jako vyměněná, jakoby se nic nestalo a od té doby se sotva pozdravíme. Ptal jsem se jí cca po půl roce, proč to tenkrát neklaplo a na rovinu mi řekla, že jsem jí moc uháněl, z čehož jsem se poučil. Je to pro mě drsný, protože ji potkávám každý den a rve mi to srdce, když si řeknu, že jsme klidně mohli být spolu.

Možná mám problém s komunikací se ženami, možná je problém někde jinde, každopádně mě to dost trápí.

Díky za Tvůj názor,
Scare, který by chtěl vyřešit svůj "problém"



Ahoj,

hned úvodem Tě mohu uklidnit, že se nejedná o neřešitelný problém. Navíc jsi na jeho odstranění začal pracovat včas. Dokud jí nebylo 23, je lepší se na to dívat jako na zájmovou činnost, než jako na vztah, který má přetrvat věčnost. Většinou má muž mladší partnerku – to Ti dává dostatek času, abys na sobě zapracoval.

Správně děláš i další věci – chceš slečnu Správnou, uvědomuješ si, že každá není Správná, dbáš na svůj vzhled i projev a hlavně se neschováváš před problémy. Co Ti tedy kazí úspěšnost?

Touha po dívce, princezně, které by jsi snesl modré z nebe, to je svědek, že jsi se ještě zcela nezbavil růžových, romantických představ, které však v reálném světě nefungují. Tyhle představy jsou první důvod neúspěchu.

Druhým důvod Tvého problému se skrývá v četnosti oslovení. Tři až pět dívek za měsíc je něco, co by jsi měl zlepšit. Vyřadíš-li kuřačky, alkoholičky a další nevhodné, nelze se pak divit, že Ti zbude jedna na měsíc, až dva. A ta Ti ještě nebude vyhovovat. Jednoznačně to tady chce přidat. Vím, Tvůj výkon je pro hodně pánů velký, ale jestli chceš měřit čas do získání slečny Správné alespoň v měsících, bez uvažování šťastné náhody, chce to oslovit minimálně 30 slečen za měsíc. Například, čtyři v týdny a čtyři o víkendu. To lze zvládnout.

Celkově máš správnou ideu, jak na to. Třetím důvodem jsou tedy chyby v samotném provedení. Podíváme se na ně.

Než si hrát na jejího šoféra, bylo by lepší ji oslovit, např. až by se vracela z autobusu, vlaku, nebo čím hodlala přijet. Podvědomě jsi se prezentoval jako hodný chlapec, který se stará až příliš a nebudí proto mnoho respektu, bez kterého Tě nemůže milovat. Nemluvě o tom, že by se jí ani nemuselo chtít do auta z cizím chlapem, kterému nějak moc záleží na tom, aby s ním jela. Zbytečně jsi riskoval vysokou šanci na odmítnutí.

Mobil se nerozbíjí tak nějak na počkání a většinou funguje. Velmi pravděpodobně se skutečně jednalo o výmluvu. Pokud ano, buď neměla kladný zájem, nebo není flexibilní, tedy Správná. Ale na druhou stranu, sama Ti nabídla číslo ICQ, což je také forma komunikace. Ovšem, k registraci na ICQ potřebuješ e-mail. Proč Ti raději nedala ten, nebo oboje? Navíc, mail se lépe pamatuje, než ICQ UIN. Zas tak moc se nesnažila, abyste se ještě někdy sešli. Předpokládat v tuto chvíli velký zájem z její strany by bylo umělé nadhodnocení.

Pravda, lze přijít s promyšlenějším plánem, než se jít jen tak projít. Útulná kavárna by byla mnohem lepší, než bezcílné bloumání kolem bloků. Zde však hlavní chybou bylo povědět si rovnou o sobotu. Minimálně existuje dost velká pravděpodobnost, že už bude mít domluveno něco jiného. Naštěstí, sama kontrovala konkrétním protinávrhem na nedělní odpoledne, což už bylo OK.

Je sice hezké, že jste si dokázali popovídat o obyčejných věcech, co nového, co dělala včera, o škole a počasí, atp. ale já už se začal nudit, jen to čtu! Lze to udělat i takhle, ovšem jestli chceš vyniknout, přečti si „Obušku, z pytle ven!“. Zážitky, sny a přání už byly lepší volba. Každopádně, její upovídanost značila, že se v Tvé společnosti cítí dobře. Její reakce na bývalého o tom svědčí také.

Připomínal jsi jí Rosse, hodného chlapce. A velmi pravděpodobně ne jenom vzhledem. Příliš často jsi jí dával na vybranou. Sebevědomý muž je rozhodný. Pokud nebude souhlasit, nikdo jí nebrání se ozvat a můžete se dohodnout na jiném řešení. Ale jinak je to žádost o svolení a ta zabíjí její respekt vůči Tobě. Image hodného chlapce jsi dále budoval papouškováním, jak je Ti s ní také krásně. Tohle mělo být poznat z Tvého chování a navíc, jí už krásně bylo;-) Doporučuji článek o Exploitu.

Se zbytkem už jsi vývoj příliš urychloval – kam byl ten spěch? Jestli má dostatečně vysoký zájem, tak Ti neuteče. K vývoji dotyků na prvním rande viz článek o prvním polibku.

Dále se potřebuješ naučit, kdy skončit rande. Pokud jsi to nepostřehl, maminka, pes a nákup dostali přednost před Tebou. Měl jsi ji políbit a zmizet ze scény, aniž by jsi si zkusil domluvit další rande – což, jak jsi sám poznal, je chyba.

Sex může být i v případě, kdy je zájem pod nulou. A upřímně řečeno, zatím mě nic nepřesvědčilo, že její se pohyboval v kladných číslech. Budeme-li ho přece jenom uvažovat v kladných číslech, pak byl tak nízko, že Ti stačilo udělat i malou chybu, abys ho poslal tam, odkud už není návratu. Tvá závěrečná smska to jistila.

Řekla Ti, že jsi ji příliš uháněl? Je to pravda, mimo jiné. Má tak vysoký zájem, že se s Tebou vyspí, až za pár hodin neví, jestli se ještě někdy sejdete. Netrap se představou, jak jste dnes mohli být spolu, kdybys udělal vše správně. S touhle dívkou jsi neměl šanci na dlouhodobý vztah.

Když nemá co lepšího na práci,
může to vypadat jako kladný zájem.

SomeoneCZ

This entry was posted on Sunday, March 9, 2008 at 6:18 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 komentářů

Diskuze probíhá na fóru.

March 9, 2008 at 6:23 PM

Post a Comment