Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Rande, eskalace, out of control a na začátek...  

Posted by SomeoneCZ in

Oldřich Nový a Adina Mandlová

Ukázka první...

Kdo se cítí nesvůj, nebo se nemůže naladit na ženu, může zkusit tzv. "synchro-
nizované dýchání". Prostě zkusit dýchat naprosto stejně jako ona. Dýchá přerývaně, pravidelně, hluboce, mělce, zatajuje dech? Její výdech = váš výdech. Doporučuji vyzkoušet, funguje to, více se do ženy „ponoříte“, rozpouští se ego a nervozita z případného neúspěchu. A to je právě ono. Začíná být všechno jedno, začíná hra, která je krásná, ať má jakoukoliv koncovku. Začíná ta správná předehra, stáváte se úžasným milencem.


Ukázka druhá...

Začínalo to mít grády, zkusím tedy vnitřní strany stehen. Nikdy probůh nepáčit nohy násilím od sebe, nebo šroubovat ruku do klína! :-) Pohladit zcela cíleně a hned opustit. Pokud je žena štíhlounká, mám oblíbené místo, kde stehna u sebe vytvářejí úzkou štěrbinu. Miluji tu jemnou a pevnou pleť a ženy to místo mají velmi oblíbené při hře s jazykem. Po pátém pokusu se stehna začínají sama povolovat, mizí z nich napětí. Slečna měla minisukni nejmenšího rozměru, jaký si lze představit. To je mi náhoda vzít si tohle na první rande :-) Nerozevírám stehna, ale rovnou si vezmu její nohu a přehodím ji přes připravenou svou. Naprosto sebevědomě, mám teď spoustu prostoru pro „rekognoskaci terénu“.


Ukázka třetí...

Jak to že jsi ještě svobodný?
Proč ještě nemáš děti?
A to jsi byl celou tu dobu sám?
Já jsem tě tu ještě neviděla, kde ses tu vzal..
To děláš na rande s každou?
Můžu přijít později, kdybych se zdržela?
Co pořád děláš?
Žárlím, ale jen když mám k tomu důvod..
Máš u sebe kondom?
Jsem na tebe stará/mladá..
Moc se k sobě nehodíme..
Co bude teď?
Když já nevím..?
Mě se nechce..
Nejsi můj typ..
Výborně kouřím, jsem skvělá v sexu..
Měla jsem hromadu mužskejch, ale teď jsem jiná..
Podívej se, někdo ti píše SMS..
Ten Chuck Norris je úžasnej chlap..
Je mi nějak smutno..
Nemyslíš, že jsem tlustá?
Kde jsi se tak naučil líbat?
Nemohu s tebou jen tak jít, známe se krátce (jdeš na mě rychle, apod.)..
A co tam budem dělat?
Ty jsi tak chytrej/hodnej/šikovnej..
Nejsem jen tak pro každého..
Můj bývalej to dělal tak a tak..
Kolega z práce „vytrvalec“ mě vozí z práce/do práce/na nákupy. V pondělí mi koupil bonboniéru. Pozval mě na večeři/na squash.
..my máme spolu vztah?
Když se opiju tančím na stole/sedám chlapům na klín/svlékám se.
Nebudu tančit.
Chci celý večer jenom tančit!
Můj bývalý přítel byl žárlivec/alkoholik/násilník/gambler/děvkař, apod..
Všichni chlapi myslí jenom na jedno/jsou stejní..
Kolik si měl ženskejch?
Proč si se se mnou seznámil tak a tak?
Chlapi jsou dobrý tak akorát na sex..
Chtěla bych to a to..
Vůbec nevím, co tu dělám..
Stejně tě přestanu brzo bavit..


Zaujalo? ;-) Pak vzhůru na fórum!

Obrázek: Oldřich Nový a Adina Mandlová v české klasice Kristián

This entry was posted on Sunday, February 24, 2008 at 12:05 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentářů

Post a Comment