Read about The Theory of Interest first, if you've come here because of women. Otherwise, check the table of contents. Despite model scenarios, you can lose some illusions here.

Pokud jste tu kvůli ženám, přečtěte si, o čem Teorie zájmu vlastně je. Jinak zkuste rovnou obsah. Ač uvedené jsou modelové situace, nedivte se, když tu přijdete o iluze.

Copak je ten D bod tak důležitej?  

Posted by SomeoneCZ

G-Spot ExplorerAhoj, moje jméno je Simona a vadí mě manžel. Někde slyšel, že existuje jakýsi D bod a od té doby jsem neustále vystavena nejrůznějším pokusům.

Nejprve jsem tomu nevěnovala pozornost, ráno mě budil podivný pocit jako bych projezdila celou noc na kole. Jedné noci, když jsem zrovna projížděla zatáčku jsem se probudila a viděla manžela jak na mě svítí tou lampou z půdy a má ve mě prst. Tak jsem se ho pochopitělně zeptala co dělá. Jakmile jsem to dořekla, tak prst vytáhl, vstal z postele natáhl ruce a začal předstírat, že je náměsíčnej. Scénku dovršil tím, že vzal za kliku a šel na balkon, kde si lehl a dělal, že spí až do rána. Ráno už ho to nebavilo, tak přišel zase do ložnice kde začal dělat udivenýho a že jako nic neví. No nic. Šla jsem prát. Před každým praním hledám drobný po kapsách, tak jsem hledala i tentokrát. Co jsem ale našla byla stránka z nějakýho časopisu kde se psalo o D bodu. Prý je někde v pochvě a když se šimrá, tak holka se počůrá. Začalo mě to samotnou zajímat a rozhodla jsem se ho v pokusech podpořit. Večer jsem si lehla jako obvykle a za chvíli jsem už chrápala. Tím si manžel dodal odvahy a odešel s nataženýma rukama pro případ, že bych se probudila. Za chvíli jsem přes víčka viděla, že se rozsvítila lampa. A ucítila jsem, jak do mě dává prst a všelijak hledá. Když jsem se jakože pohnula, tak rychle vyskočil a natáhl ruce. Po chvíli se vždy zase sklonil a pokračoval v bádání.

Asi po třiceti minutách jsem se rozhodla mu dopřát pocit vítězství objevitele a začala čůrat. Manžel přitáhl lampu, aby se ujistil, že to je to co si myslí, něco zasyčelo, on zaskučel, lampa zhasla a digitální budík zhasnul. Raději jsem i nadále předstírala spánek a ráno normálně vstala. V posteli jsem našla prázdnou skleničku, kterou nastražil, abych si myslela, že se do postele vylilo pití.

Ještě jsem nenašla odvahu mu povědět, že vím o všem. Ale kamarádky mi už radily ať jdu na policii a udám ho za znásilnění.

Ženy, dávejte si v noci pozor!


Se svolením převzato ze serveruFeministky.

This entry was posted on Friday, July 25, 2008 at 5:03 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentářů

Post a Comment